WDL Demo Rss

Yolun Yolunu Yapmak

Etiketler:

Bu yol boyunca yürüyeceğim şimdi. Hangi yol, nereye gidiyor, neden diye sorman umurumda değil, cevap vermeyeceğim. Bu bir yol sadece, başka bir yol yürümeye karar veriyorum yine. Yaptığım daha öncekilerden başka bir şey değil, heyecanlanma. Zira, ben heyecanlı değilim Lola. Heyecanı tüketmedik mi yeterince sence de artık?

Ayağımın altındaki yer hâlihazırda sallanırken, karambolde değişsin de istiyorum, ufak ufak ya da bilmediğim görece kocaman adımlarla an be an yeni yollar var ediyorum zaten kendime. Ama bu haritalarda çıkan yollara da benziyor artık biraz. Biri düşse peşime, ardımdan gelse, takip etse bulacak gibi beni bu kez... Belki artık herkesin bir pusulası olsun istiyorum.

Bu yolun sonunda bulmayı umduğum hiçbir şey yok, yalnızca yine kaybolmamayı umuyorum Lola. Serüvenim başlarken, yolda gördüklerimi seninle paylaşmayı istemiyorum, biliyorsun. Anlatmamı istediğini, anlatacaklarımla ilgileneceğini -gerçekten ilgileneceğini- düşünmüyorum. Ne yani? Yanımdan hızla ya da sürünerek geçenlerin yüzlerinde gördüklerimi anlatmam benim serüvenim hakkında bir şey mi söyleyecek sana? Saçmalama! Ben kimseyi kandırmam, biliyorsun.

Comments (4)

fena halde güzel.

iyi işte. yürü.

seni kimse durduramasın. gerideki sesler uğultuya dönüşsün.

Teşekkür ederim Metin.
Yürümek istenciyle var olan bir yol değil bu. Yol zaten orada, tarlaların, ormanların, denizlerin ve dehlizlerin üzerinde. O yol beni bekliyor. O yolun varlığını ben var edeceğim. Uğultular ise benim için yoklar. Hayır önemsemiyorum demiyorum, onlar hiç var olmadı benim yollarımda. Benim yolum onlarla var olamayan, sapamayan, yokuşa çıkamayan, düze inemeyen, menderes çizemeyen bir yol zaten.

zeyl:
http://verbumnonfacta.blogspot.com/2009/09/dibace.html

:) Evet, yol etrafında dolanan yolcular olmuş.

Yorum Gönder